Ares kritiske blogg

Aktive faglige tillitsvalgte er velferdsstatens fremste garantister

lørdag, juli 08, 2006

Jeg skifter bloggside fra 1. juli 2006!


Kjære leser!

Fra og med 1. juli flytter jeg bloggadressa mi herfra - til FriFagbevegelses bloggen.no, som jeg er så heldig at jeg har fått anledning til å være med å dra i gang.

Jeg håper noen fortsetter å gidde å lese det jeg skriver, og hvis jeg er riktig heldig kan det til og med hende jeg skriver noe som får andre til å tenke at yess! - dette var det bra noen sa! Det er lov å håpe!

Ellers vil jeg oppfordre flere til å skrive sjøl. Skriving klargjør tanken, og for oss på venstresida er blogging et medium vi må vite å ta i bruk og videreutvikle til å utforme vår politikk. Alt for mange "blåblogger" får i dag dominere nettet. Men det er - som alle veit - på venstre side de beste folka finnes, og dessuten er det der hjertet ligger!

Ta gjerne kontakt med meg om du vil - nummeret er 917 24 293. Min nye bloggadresse er http://www.frifagbevegelse.no/blog/page/are

Stå på!

Beste hilsen
Are


PS: Mine gamle blogger blir liggende på denne sida, det vil si dem jeg har postet i tida fra mai 2005 til juni 2006.